Referenciák

Amiben segíteni tudtunk

„Alkalmazható - a korábbi nyílt nap után az alkalmazottak konkrét anyagi hasznot hajtottak!”

„Tetszett, hogy sokat gyakoroltunk, szerintem ez nagyon fontos. Akinek nehezebben ment, azzal tovább gyakoroltatott Zsolti, ami nekem nagyon tetszett!”

„Fegyver arzenál, a rosszindulatú kérdések és megjegyzések esetére.”

„Magabiztosabb lettem, megerősített!”

„A családom egy-két tagjának az ellenállását tudom mentesíteni.”

„A kritikák, negatív megjegyzések kezelésére kaptam segítséget.”

„Egyszerű, könnyen befogadható és egyből alkalmazható tudásra tudunk szert tenni!”

„Megértettem azt, hogy a saját gyermekemmel hogyan beszéljek-kommunikáljak!”

„A kommunikáció irányítható a válaszok és nyugtázások segítségével.”

„Már most látom, hogyan tudom jobban segíteni az embereket! És átadni a csapatomnak, hogy gyorsabb sikerélményhez jussanak!”

„Megtanultam, hogy tudok kontrollt gyakorolni a kommunikációban.”

„A telefonos kommunikáció lépései világosak és alkalmazhatóak.”

„Hálás vagyok, hogy magabiztosságot és bátorságot kaptam.”

„Álljak úgy hozzá a kommunikációhoz, mintha az játék volna.”

„A hallottakat nem csak az üzleti életben, hanem a magán életben is alkalmazni tudom, pl. a beszélgetés kontrollálása vagy a kifogás kezelése így sokkal könnyebben megy.”

„Többet szeretnék tudni, több részletet, egyidejűleg ez a tudás rendkívül hasznos az életben!”

„Irányíthatóság felismerése, tudatosan vezetni a beszélgetéseket, megbeszéléseket.”

„Örülök, hogy több alkalommal megerősítést nyert az, hogy az EMBER az, akivel foglalkozni kell! :)”

„Javult a kommunikációs készségem, tudatossá vált.”

„Érdemes gyakorolni nem élesben az éles helyzeteket.”

„Tudatosságra nevel, a kezdőnek azért kell, mert kezdő, a gyakorlottat pedig a mintából kizökkenti! „

„Nem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű technikákkal ilyen nagy mértékben lehet növelni a kommunikáció hatékonyságát.”

„Nagyobb magabiztosság az üzleti és magánéletben egyaránt”

„A minden körülmények között betartandó "nehogy már a nyúl vigye a puskát" örökzöld - bármilyen helyzetet a magunk javára tudunk fordítani.”

„Erre mindenkinek szüksége lehet az életben.”

„Konkrét élethelyzetekre adott megoldókulcsot, pl. termékértékesítés esetén.”

Jöttek olyan felismerések a tanfolyam alatt, melyeket (telefonálás közben) hibákat én elkövettem, és itt jött az "aha" érzése.”

„Mégis csak az őszinteség a legfontosabb!”

„Félelem elvétele a negatív válaszoktól.”

„Felismertem, hogy könnyebb jól kommunikálni, mint gondoltam, hogy vannak olyan emberek, akiknél veszettnek hitt helyzeteket is visszahozhatok:”

„Megértettem, hogy tudom visszavenni a szót az ügyféltől! Többek között!”

„Felelevenítette, hogy a kezdők mivel küzdenek a piacon.”

„Megoldások a negatív kommunikáció kezelésére.”

„Sokkal több féle válasz lehetősége.”

„Kontrollálni a kommunikációt, hogy a végén a kívánt eredmény legyen.”

„Önbizalom erősítés”

„Nem szabad megijedni a feladattól!”

„A felnőttek tanulása – tudatosítás!”

„Hogyan tudom a negatív reakciót átfordítani érdeklődésre. Az értékelés és megbecsülés mennyire pozitívan tud hatni a másikra, s meg tudja változtatni a hozzáállását.”

„Most méginkább tudom, hogyan tudok hatékonyabb lenni!”

„Nagyon sok újdonságot tanultam, szinte az egészet megosztanám!”

„A gyakorlás mélyítette a tudásom és megértésem.”

„Hogyan csináljam könnyedébben.”

„Ezek egy részét régen ösztönből használtam, ez megerősítést adott, hogy poroljam le.”

„Jobban felismerem a kommunikációs helyzeteket, kérdéseket, lehetőségeket. Biztos nagyon sok mindent fogok belőle alkalmazni.”

„Kommunikáció fontossága: jó kommunikáció = biztos siker”

„Sokkal könnyebben kommunikálok, merek játszani a szavakkal. Jobban felismerem a kommunikációs helyzeteket és alkalmazom az itt tanultakat. Egy másik dimenzióját élem a kapcsolódásoknak.”

„Ismét rájöttem, mennyit kell még tanulnom, és hogy milyen jól lehet ezt a szakmát művelni (és hogy mennyire sz...ul csináltam eddig...)”

„Minden helyzetet lehet kezelni meglévő kommunikációval, úgy, hogy az ember a végén jól érezze magát.”

„A K16 első napja után bátrabban reagáltam le, amikor egy vendégem nyíltan leértékelte a munkám – köszöntem és értékeltem, hogy elmondta nekem”

„Biztosabban fogom tudni irányítani a beszélgetéseket.”

„Több hatékonyan használható módszer/technika is volt.”

„Be tudom építeni a mindennapos kommunikációnkba a tréningen tanultakat.”

„A begyakorlással jobban rögzült az ismert tudás.”

„Sokat tanultam saját magamról és a sok korlátról, ami befolyásolja a kommunikációm hatékonyságát.”

„Az azonnal használható módszerek.”

„A direkt verbális támadás kivédése konfliktus nélkül.”

„Új szemlélet a névlista áttekintésében.”

„Annak tudatosítása, miből tevődik össze a párbeszéd és hogy erre tudatosan figyelhetünk, amivel javítjuk a kommunikációt.”

„Hogyan vegyem vissza az irányítást a kommunikáció során.”

„Határozottság, lezárás.”

„Az embereknek jobban és hamarabb kommunikálnom kell, hogy mit csinálok.”

„Mindig kell tanulni, fejlődni, hogy jobban működjön az üzletem.”

„A kommunikáció folyamata, a nyugtázás, lezárás, ellenséges kommunikáció kezelése, magunk megvédése.”

„A kommunikáció irányítható, a válaszok és nyugtázások segítségével.”

„A kommunikáció a magánéletben és az üzletben, a társas kapcsolatokban minél több, annál tudatosabban kell használni.”

„Saját feltételezéseim leküzdése.”

„Kulcsmondatokat kaptam.”

„Olyan eszközök, amik beépíthetőek, azonnal alkalmazhatóak.”

„Van remény azzal kapcsolatban, hogy képes leszek kontrollálni a kommunikációt.”

„Elgondolkodtató, tudatosabb kommunikáció.”

„Jobb a közérzetem.”

„Az itt hallottakat alkalmazom csapatom tréningelésében, így hatékonyságot növelünk a minőségi telefonálások tekintetében.”

„Rájöttem, mit rontottam el eddig az anyósommal való kommunikációban.”

„A kifogáskezelést mind telefonon, mind személyes találkozón használni tudom majd.”

„A kommunikáció kölcsönösen működik, egyenrangúan. Figyelem az ügyfél igényeire."

Fehér Krisztián

Hálózati Vezető / Netfone Telecom - MOBILháló

"Az üzleti és magánéletben is használható kommunikációs technikákat tanulhatsz Zsolttól. Új gondolatok mellett segített a már használt eszközöket rendszerezni és tudatosabbá tenni. Beindítja azokat, akiknek már a kommunikáció elkezdésével gondjuk van, azaz, hogy hogyan kezdjék el, hogyan használjanak apropót és mit. Még a tapasztaltabbaknak is segített, hogy gyorsabban felismerje az új helyzeteket, a hirtelen jött labdákat, amiket vagy el kell engedni, vagy le kell csapni, vagy csak adogatni. A tartós figyelem, a helyzetek felismerése és a kommunikáció teljes időszakában annak irányítása fontos. Akár csajozásra, akár üzleti célokra használja bárki is. Ne feledjük, télen is le lehet égni, be lehet égni mások előtt! Ezt elkerülendő érdemes Zsolttal beszélni."

https://www.netfone.hu/

https://www.mobilhalo.hu/

Hofstädter Liána

Zsírbontó és Életmód Specialista / HERBALIFE World Team

"Kevés olyan kommunikációs tréner van, aki annyira gyakorlatias és érthető módon vezet rá dolgokra, mint Zsolt. Olyan üzenetet tolmácsol, amit mindenkinek meg kell ismernie, ha lehet már kisiskolás korban!

Kommunikációs nehézségek mindenhol vannak, üzleti élet vagy magánélet, ez az, amit sosem fejezünk be, mindig lehetünk kiválóbbak benne. Amikor már a másikra tudsz figyelni és tudod, hogy melyik ciklusban tartotok és te előre fogod tudni a másik reakcióját, valamint azt, hogy hogyan kezeld a kialakult szituációt, azaz érzés fenomenális.

Kívánom, hogy tapasztald meg mielőbb!"

https://www.facebook.com/liana.hofstadter.1

Hi Kommunikációs Akadémia - Budapest - +36 70 77 98 987 - szia@jzsolt.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el